Naše stroje mohou být personalizovány a použity jako metoda podpory povědomí o značce a komunikační nástroj k získání lokálních zákazníků, kteří by se mohli stát častými spotřebiteli výrobků. Prostřednictvím prodejního automatu lze snadno propagovat nové výrobky, nebo korigovat preference v rámci průzkumu trhu, protože nastavení, nebo úprava výrobku je velmi jednoduchá. Jakákoliv lokalita může být skvělé prodejní místo! Pomůžeme Vám to místo najít!
Chovatelské potřeby pro domácí mazlíčky
Obchod s domácími mazlíčky roste a v nadcházejících pěti letech se očekává zdravý růst. Domácí zvířata se skutečně stala součástí našeho života, kdy se majitelé snaží začlenit domácí zvířata jako členy své rodiny. Větší pozornost je věnována výživě, zdravotní péči, hračkám a oděvům pro domácí zvířata. Na trhu s krmivy pro domácí zvířata dominují velcí nadnárodní hráči, na místních trzích však existuje velké množství soukromých značek.
Kutilství
Podnikání v oblasti kutilství si během výluky získalo obrovskou popularitu. Zahradničení a renovace domu, stejně jako jen některé opravy potřebné v domácnosti, které jsou v rušném pracovním životě zanedbávány, ale kvůli kterým všichni cítíme potřebu jednat a zůstávají v naší mysli, dokud tak neučiníme. Epidemie Covid-19 a následný program výluky „zůstat doma“ nám poskytly čas na to, co jsme chtěli udělat, ale na co jsme neměli čas. Se zlepšující se životní úrovní a zvýšenou poptávkou po lepším domácím prostoru se segment domácích úprav úspěšně umístil mezi spotřebiteli na předních místech.
Kutilství je jedním z odvětví, které během pandemie ještě více vzkvétalo, protože skutečně motivovalo zákazníky k touze po domácím zlepšování, zvýšilo návštěvnost obchodů pro kutily a získalo tak konkrétní ekonomický příjem. Prodejní automaty podporují prodej během zavírací doby obchodů a poskytují řadu výrobků, které mohou být potřebné k provádění kutilských prací.
Potraviny
Obchod s potravinami očekává stálý růst díky svému jednoduchému, rychlému a intuitivnímu obchodnímu modelu. Již v roce 2019 se ukázalo, že pozornost spotřebitelů věnovaná zdravějším potravinám nebo nápojům je celosvětově rychle rostoucím trendem, od nápojů s nulovým obsahem cukru až po nízkokalorické zdravé občerstvení. Lidé se stále více rozhodují s ohledem na zdraví, a proto se bude muset odvětví přizpůsobit potřebám spotřebitelů. Prodejní automaty jsou skvělým nástrojem pro poskytování čerstvých a zdravých potravin a rychlého občerstvení pro rostoucí počet lidí, kteří jsou ochotni udržovat zdravé stravovací návyky i mimo domov.
Fitness
Pandemie tvrdě zasáhla sektor fitness a posiloven a počet návštěvníků se drasticky snížil. Po narušení běžného života jsou však lidé ochotni pokračovat ve cvičení a posilovny se nyní po zrušení omezení začaly otevírat. Studie potvrzuje, že pravidelné cvičení je nezbytné pro fyzickou i duševní pohodu. Výzkum ukazuje, že přínos cvičení je mnohostranný, například posiluje imunitní systém, zabraňuje přibývání na váze nebo snižuje stres a úzkost a zlepšuje kvalitu spánku. Posilovny nejsou jen místem pro fyzické cvičení, ale staly se místem setkávání lidí se stejnými a dalšími cíli. Je otázkou času, kdy se tělocvičny opět zaplní. Prodejní automaty by to mohly podpořit tím, že by členům poskytovaly bezobslužný nepřetržitý servis energetických tyčinek, nápojů a také personalizovaného propagačního zboží posiloven, např. ručníků, zámků, triček a podložek na jógu atd. a zároveň by omezily kontakt s lidmi a zamezily frontám.
Zdraví a krása
Odvětví zdravotnických výrobků se po vypuknutí pandemie stalo jedním z nejrychleji rostoucích odvětví. Lidé si uvědomili důležitost svého zdraví a stále více se zajímají o své zdraví a zdravý způsob života. Covid-19 nás přiměl zastavit se a zamyslet se nad naším fanatickým, stresujícím životním stylem. Je nejvyšší čas změnit životní styl a více uvažovat o svém zdraví. Roste poptávka po výrobcích souvisejících se zdravím, které zahrnují širokou škálu přírodních prostředků a produktů, jako jsou vitaminy, rostlinné doplňky stravy, bylinky, kosmetika, éterické oleje a koupelové zboží. Prodejní automaty jsou velmi účinným nástrojem propagace výrobků a komunikace se spotřebiteli a vytvářejí jen minimální plochu, ale obsahují velký výběr výrobků.
Farmacie
Odvětví lékáren má pro prodejní automaty obrovský potenciál růstu. Mohlo by se jednat o nejdůležitější odvětví z hlediska společenského přínosu, které umožňuje poskytovat léky nepřetržitě po celý den i noc prostřednictvím dostupných technologií.
Od lékárniček první pomoci až po krémy proti bodnutí hmyzem může lékárna nabízet sezónní nebo lokalizované produkty, které její zákazníci potřebují během zavírací doby obchodu.
Často nebo pravidelně spotřebovávané produkty, jako jsou plenky a konzervační přípravky, zaručí opakovaný prodej a zároveň nabídnou zákazníkům pohodlí bez časového omezení. Díky mapování mysli zákazníků na dané místo se automat stane důležitým prodejním místem 24/7 pro další produkty, např. kosmetiku.
Čerpací stanice
Čerpací stanice jsou jedním z odvětví postižených pandemií, kde je třeba změnit obchodní strategii. Trend ukazuje výrazný nárůst počtu bezobslužných čerpacích stanic, aby se předešlo dlouhým frontám a potřebě lidské práce. Tento trend úzce souvisí se snahou o dosažení vyšších ziskových marží a nižších provozních nákladů při současném zvyšování tržeb a předpokládá se, že v blízké budoucnosti poroste značným tempem. Nejnovější technologie umožňuje platbu předplacenou kartou pomocí RFID a zajišťuje obsluhu na dálku. To řeší problémy s čerpacími stanicemi, kde jsou vysoké náklady na provoz a instalaci. Prodejní automaty doplní služby o sortiment výrobků, které se dříve prodávaly v obchodě umístěném na čerpací stanici. Celý systém poskytuje zákazníkům lepší zázemí, pokud jde o kratší čekací dobu a absenci manipulace s hotovostí.
Ochranné pomůcky
Průmysl osobních ochranných pomůcek zaznamenal v důsledku rychlého rozšíření COVID-19 velké příležitosti a zvýšené nároky. Přísné předpisy mezinárodních organizací o bezpečnosti práce stanovily, že bezpečnost zaměstnanců je pro zaměstnavatele prvořadou prioritou. Očekává se, že poptávka zůstane do konce roku 2020 na vysoké úrovni. Povinné zásady pro společnosti, aby udržovaly bezpečnost zaměstnanců v různých odvětvích, jsou hnací silou zvýšeného prodeje osobních ochranných pracovních prostředků. Používání ochranných pomůcek navíc podporuje i vypuknutí pandemie. Prodejní automaty by mohly poskytnout „místo příjmu“ osobních ochranných prostředků tím, že by co nejpružněji pojaly osobní ochranné prostředky, které jsou vyžadovány na každém pracovišti.
Zdravotnické potřeby
Zdravotnické potřeby jsou novým odvětvím, které se objevilo v důsledku pandemie. Náš životní styl byl nucen se změnit a všichni si musíme zvyknout na „nový normál“ s mnoha omezeními. V určitém okamžiku by se však podnikání mělo znovu otevřít, i když s velkou opatrností. Zdravotnické potřeby a automaty podporují sektory pohostinství, jako jsou hotely, restaurace a také soukromé a veřejné kanceláře s nepřetržitou službou bez obsluhy, a to poskytováním ochrany a dezinfekčních materiálů. Výrobky uvnitř jsou dobře vystaveny a osvětleny pomocí LED diod, které slouží k impulzivnímu prodeji.
Cestovní ruch
Cestovní ruch by mohl být nejhůře postiženým odvětvím pandemie. Vzhledem ke všem bezpečnostním opatřením a cestovním omezením budeme po Covidu-19 cestovat mnohem méně. Zatímco přeshraniční a zahraniční cesty jsou omezeny, lidé objevili tisíce celostátních míst, která mohou navštívit. Lidé rádi cestují a po období výluky si toho jistě více váží a je dobré pro náš psychický stav vyrazit ven. Odvětví cestovního ruchu musí poskytovat nepřetržité služby, aby uspokojilo poptávku. Prodejní automaty by to mohly podpořit poskytováním řady produktů a informací, jako jsou mapy, průvodci a nápoje, a zároveň omezit kontakt s lidmi a vyhnout se čekání ve frontách. To se neomezuje pouze na letištní parkoviště nebo nádraží, ale tento obchodní model by mohl být použitelný i v odvětví pohostinství, např. v hotelech, kde jsou hostům poskytovány nápoje, občerstvení a vybavení.